Педагог-психологтің 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Бекітемін
Мектеп директоры Жакаева Г.Ж.
Педагог-психологтің 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
№ р/с | Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескерту лер | Есеп тілік ныса ны | ||||||
І. Диагностикалау | ||||||||||||
1. | Эмоционалдық жай-күйін, қоғамдағы орнын анықтау | «Ағаш» әдістемесі | 2-6 сыныптар | Қыркүйек | Анықтама | |||||||
2 | Кондаш «Үрей деңгейін анықтау шкаласы» | Тест | 7-9 сыныптар | Қыркүйек | Анықтама | |||||||
3. | Оқушылардың мектепке дайындығын анықтау диагностикасы | Керна-Йерасека тесті | 1 сынып | Қыркүйек | Анықтама | |||||||
4. | Өзін-өзі бағалау диагностикасы | Әдістеме «Баспалдақ» | 1 сынып | Қыркүйек | Анықтама | |||||||
5 | 1 сыныптың ата-аналармен диагностикалық жұмыс жүргізу | Сауалнама | 1 сыныптың мұғалімі | Қазан | Анықтама | |||||||
6 | Жасөспірімдердің арасында зорлық зомбылықтын алдын алу | құпия сауалнама | 5-9 сыныптар | Айына3рет | Анықтама | |||||||
7 | Қыздар арасында жыныстық сипаттағы және зорлық-зомбылық бойынша | сауалнама | 7-9 сыныптар | Айына1рет | Анықтама | |||||||
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||||||||
1 | Алдын-алу жумыс Сабақ «Танысу» Топта психологиялық жайлы атмосферасыны құру.Оқушылармен танысу | Жаттығулар | 1 сынып | Қыркүйек | Анықтама | |||||||
2 | Білім алушылармен қарым-қатынасты орнату, сыныптағы эмоционалдық ахуалын көтеру, психологиялық түзету жұмыс арқылы көмек көрсету. | «Танысу» сабақ | 5-ші сынып оқушылары | Қазан | Анықтама | |||||||
3 | Сабақ «Мен және мектеп» | Түзету-дамыту жұмысы | 6-9 сынып оқушылары | Анықтама | ||||||||
III. Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||||||||
1. | Білім алушыларының сыныптағы жағдайын, жаңа рөлді қабылдауы және бейімделу кезеңде кездесетің қиындықтарда қателіктерді болдырмауға алдын-алу. | «Мен 5-ші сыныпқа көштім» сабақ | Білім алушыларының сыныптағы жағдайын, жаңа рөлді қабылдауы және бейімделу кезеңде кездесетің қиындықтарда қателіктерді болдырмауға алдын-алу. | Қазан | Анықтама | |||||||
IV. Консультация беру | Анықтама | |||||||||||
1. | Жас мамандарға психологиялық қолдау көрсету | Кеңес, жадынама | Жас мамандар | Қазан | Анықтама | |||||||
2. | МДШО-ның ата-аналарға кеңес беру | «Родителям 10-өсиет» жадынама | МДШО-ның ата-аналарға кеңес беру | Анықтама | ||||||||
3. | Бесінші сыныпқа бейімделуге көмек қолдау мақсатында мұғалімдермен жұмыс | Презентация, жадынама | 5 сынып мұғалімдер | Анықтама | ||||||||
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | Анықтама | |||||||||||
Түзету жұмыстарын өткізу үшін құралдар дайындау | Түзету-дамыту | 6,8сыныптар | Қазан | Әдістеме | ||||||||
5сынып оқушыларына бейімделуге арналған жаттығулар дайындау | Түзету-дамыту | 5-ші сыныптар | Әдістеме | |||||||||
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | Анықтама | |||||||||||
1 | 1-тоқсан қорытындысы бойынша педагогикалық кеңес 1,5 -сынып оқушыларының бейімделуі | мәлімет | Педкеңес | Қараша | Анықтама |
Қазан
№ р/с | Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескерту лер | Есеп тілік ныса ны | ||||||
І. Диагностикалау | ||||||||||||
1. | Оқушының эмоционалды-псих жағдайын анықтау үшін бақылау картасын толтыру (ай сайын) | бақылау(ай сайын) | 3-9сынып оқушылары | Қазан | Бақылау карта | |||||||
2 | Оқушылардың тәрбие деңгейлерін бағалау | сауалнама | 5-9сынып оқушылары | Анықтама | ||||||||
3. | Бі Білім алушыларының оқу пәндеріне деген қарым –қатнасы мен қызығушылығын зерттеу | Сауалнама «Мектепте не қызық?» | 5 сынып | Анықтама | ||||||||
4. | Жағдайлық үрей шкаласың анықтау диагностикалық жұмыс | Кондаш әдістемесі | 5 сынып | Анықтама | ||||||||
5 | 1 сыныптың ата-аналармен диагностикалық жұмыс жүргізу | Сауалнама | 1 сыныптың мұғалімі | Анықтама | ||||||||
6 | Жасөспірімдердің арасында зорлық зомбылықтын алдын алу | құпия сауалнама | 5-9 сыныптар | Анықтама | ||||||||
7 | Қыздар арасында жыныстық сипаттағы және зорлық-зомбылық бойынша | сауалнама | 7-9 сыныптар | Анықтама | ||||||||
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||||||||
1 | Түзету жұмыс Сабақ 3 «Оқушы - ол мен» | Психологиялық сағат | 5-ші сынып оқушылары | Қазан | Анықтама | |||||||
2 | Білім алушылармен қарым-қатынасты орнату, сыныптағы эмоционалдық ахуалын көтеру, психологиялық түзету жұмыс арқылы көмек көрсету. | «Танысу» сабақ | 5-ші сынып оқушылары | Анықтама | ||||||||
3 | Сабақ «Мен және мектеп» | Түзету-дамыту жұмысы | 6-9 сынып оқушылары | Анықтама | ||||||||
Мектеп өмірімен таныстыру Сабақ 2«Мен –оқушымын» | Түзету жұмыс Жаттығу, Әңгіме | 1 сынып | Қазан | Анықтама | ||||||||
Оқушыларды мектептегі ережелерімен толықтай таныстыру. Мектепке және оқуға деген жағымды эмоционалдық қарым-қатынасты бекіту Сабақ 3 «Оқушы - ол мен» | Түзету жұмыс Жаттығу, әңгіме | 1 сынып | Қазан | Анықтама | ||||||||
III. психологиялық ағарту | ||||||||||||
1. | Білім алушыларының сыныптағы жағдайын, жаңа рөлді қабылдауы және бейімделу кезеңде кездесетің қиындықтарда қателіктерді болдырмауға алдын-алу. | «Мен 5-ші сыныпқа көштім» сабақ | Білім алушыларының сыныптағы жағдайын, жаңа рөлді қабылдауы және бейімделу кезеңде кездесетің қиындықтарда қателіктерді болдырмауға алдын-алу. | Қазан | Анықтама | |||||||
IV. Консультация беру | Анықтама | |||||||||||
1. | Жас мамандарға психологиялық қолдау көрсету | Кеңес, жадынама | Жас мамандар | Қазан | Анықтама | |||||||
2. | МДШО-ның ата-аналарға кеңес беру | «Родителям 10-өсиет» жадынама | МДШО-ның ата-аналарға кеңес беру | Анықтама | ||||||||
3. | Бесінші сыныпқа бейімделуге көмек қолдау мақсатында мұғалімдермен жұмыс | Презентация, жадынама | 5 сынып мұғалімдер | |||||||||
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||||||||
Түзету жұмыстарын өткізу үшін құралдар дайындау | Түзету-дамыту | 6,8сыныптар | Қазан | Анықтама | ||||||||
5сынып оқушыларына бейімделуге арналған жаттығулар дайындау | Түзету-дамыту | 5-ші сыныптар | Анықтама | |||||||||
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | Анықтама | |||||||||||
1 | 5 -сынып оқушыларының бейімделуі 1-тоқсан қорытындысы бойынша педагогикалық кеңес | мәлімет | Педкеңес | Қараша | Анықтама |
Қараша
№ р/с | Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескерту лер | Есеп тілік ныса ны | ||||||
І. Диагностикалау | ||||||||||||
1. | Оқушының эмоционалды-псих жағдайын анықтау үшін бақылау картасын толтыру (ай сайын) | бақылау(ай сайын) | 3-9сынып оқушылары | Қараша | Анықтама | |||||||
Өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау | Өзін-өзі бағалау «Баспалдақ» әдістемесі | Даярлық топ | Анықтама | |||||||||
2. | Пән мұғалімдермен жұмыс дарынды балалармен жұмыс | Әдістеме А.А. Лосева | Преподаватели | Анықтама | ||||||||
4. | Диагностикалық жұмыс Есте сақтау Зейін Ақыл ойы | «Не жетіспейді?» «10 сөз» «Төртінші артық» әдістемелері Р.С. Немов | 1 сынып | Анықтама | ||||||||
5 | Білім алушыларың сыныпта эмоционалдық ахуалын анықтау диагностика жұмысы | «Менің сыныбым» әдістемесі | 5 а сынып | Анықтама | ||||||||
Кәсіптік бағдар анықтау | Мамандық таңдауды анықтау үшін оқушыларға арналған сауалнама | 9 сынып | Анықтама | |||||||||
Психикалық күйін, қобалжу, үрей, агрессиялық деңгейін анықтау диагностикалары | Айзенк тесті | 7-9 сыныптар | Анықтама | |||||||||
Жасөспірімдердің арасында зорлық зомбылықтын алдын алу | құпия сауалнама | 5-9 сыныптар | Анықтама | |||||||||
Қыздар арасында жыныстық сипаттағы және зорлық-зомбылық бойынша | сауалнама | 7-9 сыныптар | Анықтама | |||||||||
Ғаламторға және компьютерлік ойындардан тәуелділікті анықтауға арналған | сауалнама | 5-9 сыныптар | Анықтама | |||||||||
Оқушылардың интеллектің типін анықтау | Анкета структура интеллекта Г.Гарднер | Дарынды балалар | Анықтама | |||||||||
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||||||||
1. | 5 сыныпта бейімделу, бірін-бірі эмоционалды қабылдауға мақсатында түзету жұмысы. | «Біз –бір командамыз!» сабақ | 5 а сынып | Қараша | Анықтама | |||||||
2. | Түзету жұмысы «Алғашқы мәлімет» | Тренинг элементтері | 9-ші сынып оқушылары | Анықтама | ||||||||
3. | 5-сынып оқушыларына бейімделу кезеңінде психологиялық қолдау көрсету мақсатында түзету жұмысы. | «Алақай, мен 5-сыныпта оқимын!» сабақ | 5 а сынып | Анықтама | ||||||||
4 | «Буллинг және кибербуллинг дегеніміз не?» тақырыпқа ата-аналармен кездесу | Презентация, жадынама | Ата-аналар | Қараша | Анықтама | |||||||
5 | Білім алушылардың білімдегі олқылықтарды жою және олардың орнын толтыруға ата-аналарға арналған кеңес | Презентация жадынама | Ата-аналар | Қараша | Анықтама | |||||||
6 | Түзету жұмыс «Мен және менің досым» | Сабақ | 6-9 сыныптар | Қараша | Анықтама | |||||||
7 | Дамыту, түзету жұмысы | Ойын мен жаттығулар | Даярлық топ | Қараша | Анықтама | |||||||
8 | Оқуында олқылығы бар оқушылармен жекелей және топпен түзету сабақтар | Түзету-дамыту сабақтары | 6-7 сыныптар | Қараша | Анықтама | |||||||
III. Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||||||||
1. | Кибербуллингтін алдын алу мақсатында ағарту жұмысы | Сабақ | 5-9 сыныптар | Қараша | Анықтама | |||||||
2. | Сынып жетекшілермен ағарту жұмыс «Оқушылар мен жастар арасындағы өзіне-өзі қол жұмсау әрекеттерінің алдын-алу шаралары» | Презентация, жадынама | Сыннып жетекшілер | Анықтама | ||||||||
IV. Консультация беру | ||||||||||||
1. | Инклюзивті балалармен жұмыс істейтін мұғалімдерге ұсыныстар | Кеңес, жадынама | Преподаватели | Қараша | Анықтама | |||||||
2. | Ата-аналар білуі тиыс сақтық шаралары тақырыпқа кеңес | Ата-аналар білуі тиыс сақтық шаралары тақырыпқа кеңес | Ата-аналар | Анықтама | ||||||||
3. | Үлгерімі төмен оқушылар жөңінде ұстаздарға кеңеc | Жеке және топтық кеңес | педұжым | Анықтама | ||||||||
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||||||||
1. | Жеке түзету жұмыстарын ұйымдастыру үшін жаттығулар құрастыру | Түзету-дамыту | 5,8 сыныптар | Қараша | Анықтама | |||||||
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | Анықтама | |||||||||||
1. | Суцидтің алдын алу жұмысына есеп | мәлімет | педұжым | Анықтама | ||||||||
Анықтама |
№ р/с | Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескерту лер | Есеп тілік ныса ны | ||||||
І. Диагностикалау | ||||||||||||
1. | Оқушының эмоционалды-псих жағдайын анықтау үшін бақылау картасын толтыру (ай сайын) | бақылау(ай сайын) | 3-9 сынып оқушылары | Желтоқсан | Анықтама | |||||||
2 | Кәсіби бағыттылығын анықтау үшін диагностика өткізу | Дифференциалды – диагностикалық сауалнамасы Е.А. Климовтың әдістемесі Д.Голландтың жеке адам типлологиясы | 9 сыныптар | Анықтама | ||||||||
3. | Дарынды балалардың өзіндік бағалауын анықтау. | Психологиялық тест | 5,8 сынып оқушылары | Анықтама | ||||||||
4. | Жас мамандармен диагностикалық жұмыс | «Педагоги- калық жағдаяттар» әдістемесі | Жас мамандар | Анықтама | ||||||||
5 | Жасөспірімдердің арасында зорлық зомбылықтын алдын алу | құпия сауалнама | 5-9 сыныптар | Анықтама | ||||||||
6 | Қыздар арасында жыныстық сипаттағы және зорлық-зомбылық бойынша | сауалнама | 7-9 сыныптар | Анықтама | ||||||||
11 | Алдын алу жұмыс: «Мен және менің дінге көзқарасым» | сауалнама. | 7-9 қазақ сыныптар | Анықтама | ||||||||
12 | «Зиянды әдеттер». | Сауалнама | 8-9 сыныптар | Анықтама | ||||||||
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||||||||
1. | Түзету жұмысы «Алғашқы мәлімет» | Тренинг элементтері | 9 сыныптар | Желтоқсан | Анықтама | |||||||
2 | Оқуында олқылығы бар оқушылармен | Жеке және топтық жұмыс | 6,7 сынып оқушылар | Анықтама | ||||||||
3. | «Мен және менің мінезім» | Сабақ | 6-9 сыныптар | Анықтама | ||||||||
III. Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||||||||
1. | Буллинг в школе. Что делать? Рекомендации для классных руководителей | Презентация, жадынама | Сынып жетекшілер | Желтоқсан | Анықтама | |||||||
2. | Дарынды оқушылардың ата-аналармен ағарту жұмысы | кеңес, жадынама | Дарынды балалардың ата-аналарына | Анықтама | ||||||||
3. | “Жыныстық сипаттағы зорлық-зомбылықтың алдын алу ” | Қыздарға арналған психологиялық сабақ | 7-9 сыныптар | Анықтама | ||||||||
IV. Консультация беру | ||||||||||||
1. | Оқушулармен жұмыс | Жеке және топтық кеңес | 1-9 сыныптар | Желтоқсан | Жұрнал | |||||||
«Жыныстық сипаттағы және жалпы зорлық-зомбылыққа тап болған жағдайда қай жерден, кімнен көмек сұрай аламыз?» әлеуметтік желі арқылы | Кеңес | 1-9 сыныптар | Сілтеме | |||||||||
2 | «Жыныстық сипаттағы және жалпы зорлық-зомбылыққа тап болған жағдайда қай жерден, кімнен көмек сұрай аламыз?» әлеуметтік желі арқылы | Кеңес | 1-9 сыныптар | Сілтеме | ||||||||
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||||||||
1. | Дарынды оқушылардың ата-аналармен ағарту жұмысы | кеңес, жадынама | Дарынды оқушылардың ата-аналар | Желтоқсан | Анықтама | |||||||
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | Анықтама | |||||||||||
1. | Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша мәлімет | мәлімет | ДЖК | Желтоқсан | Анықтама | |||||||
Анықтама |
Қаңтар
№ р/с | Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескерту лер | Есеп тілік ныса ны |
І. Диагностикалау | ||||||
1. | Оқушының эмоционалды-псих жағдайын анықтау үшін бақылау картасын толтыру (ай сайын) | бақылау(ай сайын) | 3-9 сынып оқушылары | Қаңтар | Анықтама | |
2 | Жасөспірімдердің арасында зорлық зомбылықтын алдын алу құпия сауалнама | Сауалнама | 5-9 сыныптар | Анықтама | ||
3. | Қыздар арасында жыныстық сипаттағы және зорлық-зомбылық бойынша жасырын сауалнама | Сауалнама | 7-9 сыныптар | Анықтама | ||
4. | Жас мамандармен диагностикалық жұмыс | «Педагоги- калық жағдаяттар» әдістемесі | Жас мамандар | Анықтама | ||
5 | Танымдық процессінің даму деңгейін анықтау диагностикасы | Ақыл-ой «Артық затты тап!» Зейін «Бірдей көбелекті тап» Есте сақтау «Суреттерді есіңе сақта», «Сөздерді қайтала» Қабылдауы «Не жетіспейді?» Тест жинағы | Даярлық топ | Анықтама | ||
6 | 5 сыныптың ата-аналармен диагностикалық жұмыс жүргізу | Родителям хат сауалнама | 5 сыныптың ата-аналары | Анықтама | ||
7 | Агрессия көрсеткіштері мен формаларын диагностикалау | Басс және А. Дарктың тест | 7-9 сыныптар | Анықтама | ||
8 | Оқушылардың жүйке жүйесінің қасиеттерін анықтау | «Кактус» әдістемесі | 2-6 сыныптар | Анықтама | ||
9 | Жасөспірімдердің арасында зорлық зомбылықтын алдын алу | құпия сауалнама | 5-9 сыныптар | Анықтама | ||
10 | Қыздар арасында жыныстық сипаттағы және зорлық-зомбылық бойынша | сауалнама | 7-9 сыныптар | Анықтама | ||
11 | Алдын алу жұмыс: «Мен және менің дінге көзқарасым» | сауалнама. | 7-9 қазақ сыныптар | Анықтама | ||
12 | «Зиянды әдеттер». | Сауалнама | 8-9 сыныптар | Анықтама | ||
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||
1. | Түзету жұмысы «Алғашқы мәлімет» | Тренинг элементтері | 9 сыныптар | Қаңтар | Анықтама | |
2 | Оқуында олқылығы бар оқушылармен | Жеке және топтық жұмыс | 6,7 сынып оқушылар | Анықтама | ||
3. | ||||||
III. Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
1. | Буллинг в школе. Что делать? Рекомендации для классных руководителей | Презентация, жадынама | Сынып жетекшілер | Қаңтар | Анықтама | |
2. | «Ашу-ызаны білгенде не істеу керек?» тренинг элементтері /буллинг түзету/ | Қаңтар | 7-9 сыныптар | Анықтама | ||
3. | “Жыныстық сипаттағы зорлық-зомбылықтың алдын алу ” | Қыздарға арналған психологиялық сабақ | 7-9 сыныптар | Анықтама | ||
IV. Консультация беру | ||||||
1. | Дарынды оқушылардың ата-аналармен ағарту жұмысы | кеңес, жадынама | Дарынды балалардың ата-аналарына | Қаңтар | ||
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||
1. | Дарынды оқушыларға тест дайындау | кеңес, жадынама | Дарынды оқушылардың ата-аналар | Қаңтар | ||
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||
1. | 9 сынып бойынша мәлімет | мәлімет | ДЖК | Қаңтар |
Ақпан
№ р/с | Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескерту лер | Есеп тілік ныса ны |
І. Диагностикалау | ||||||
1. | Оқушының эмоционалды-псих жағдайын анықтау үшін бақылау картасын толтыру (ай сайын) | бақылау(ай сайын) | 3-9 сынып оқушылары | Ақпан | Анықтама | |
2 | Жасөспірімдердің арасында зорлық зомбылықтын алдын алу құпия сауалнама | Сауалнама | 5-9 сыныптар | Анықтама | ||
3. | Қыздар арасында жыныстық сипаттағы және зорлық-зомбылық бойынша жасырын сауалнама | Сауалнама | 7-9 сыныптар | Анықтама | ||
4. | Жасөспірімдердің арасында зорлық зомбылықтын алдын алу | құпия сауалнама | 5-9 сыныптар | Анықтама | ||
5 | Қыздар арасында жыныстық сипаттағы және зорлық-зомбылық бойынша | сауалнама | 7-9 сыныптар | Анықтама | ||
6 | Алдын алу жұмыс: «Мен және менің дінге көзқарасым» | сауалнама. | 7-9 қазақ сыныптар | Анықтама | ||
7 | «Зиянды әдеттер». | Сауалнама | 8-9 сыныптар | Анықтама | ||
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||
1. | Түзету жұмысы «мамандық әлемі» | Тренинг элементтері | 9 сыныптар | Ақпан | Анықтама | |
2 | Оқуында олқылығы бар оқушылармен | Жеке және топтық жұмыс | 6,7 сынып оқушылар | Анықтама | ||
3. | Зейінді тұрақтандыруға арналған жаттығулар | Жаттығу-лар | 2-4 сыныптар | Анықтама | ||
III. Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
1. | Мектеп ұжымында жағымды психологиялық қарым-қатынас орнату жаттығулары | Жаттығу | Мектеп ұжымында жағымды психологиялық қарым-қатынас орнату жаттығулары | Ақпан | Анықтама | |
2. | “Жыныстық сипаттағы зорлық-зомбылықтың алдын алу ” | Қыздарға арналған психологиялық сабақ | 7-9 сыныптар | Анықтама | ||
IV. Консультация беру | ||||||
1. | Школьникам психологиялық кеңестер ұйымдастыру | Кеңес беру | 5-9 сыныптар | Ақпан | Анықтама | |
Мамандық таңдауға байланысты жекелеген оқушыларға психологиялық кеңес | Кеңес беру | 9 сыныптар | Анықтама | |||
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||
1. | оқушылардың ата-аналармен ағарту жұмысы | кеңес, жадынама | оқушылардың ата-аналар | Ақпан | ||
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||
1. | Құқық бұзышылық айлық | мәлімет | Оқушылар | Ақпан |
Наурыз
№ р/с | Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескерту лер | Есеп тілік ныса ны |
І. Диагностикалау | ||||||
1. | Оқушының эмоционалды-псих жағдайын анықтау үшін бақылау картасын толтыру (ай сайын) | бақылау(ай сайын) | 3-9 сынып оқушылары | Наурыз | Анықтама | |
2 | Жасөспірімдердің арасында зорлық зомбылықтын алдын алу құпия сауалнама | Сауалнама | 5-9 сыныптар | Анықтама | ||
3. | Қыздар арасында жыныстық сипаттағы және зорлық-зомбылық бойынша жасырын сауалнама | Сауалнама | 7-9 сыныптар | Анықтама | ||
4. | Жасөспірімдердің арасында зорлық зомбылықтын алдын алу | құпия сауалнама | 5-9 сыныптар | Анықтама | ||
5 | Қыздар арасында жыныстық сипаттағы және зорлық-зомбылық бойынша | сауалнама | 7-9 сыныптар | Анықтама | ||
6 | Ғаламторға және компьютерлік ойындардан тәуелділікті анықтауға арналған тест-сұрақшасы | тест | 5-9 сыныптар | Наурыз | Анықтама | |
7 | Жалғыздық сезімінің деңгейін анықтау М. Фергюсен мен Д. Расселдің әдістемесі | тест | 7-9 сыныптар | Наурыз | Анықтама | |
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||
1. | Тренинг элементтері «Мен өмірді жақсы көремін» | Наурыз | 5-9 сыныптар | Наурыз | Анықтама | |
2 | Тренинг элементтері «Қиын жағдайлардан не үйренеміз?» | Жаттығу | 6-9 сыныптар | Анықтама | ||
3. | Ақыл-ой дамытуға арналған жаттығулар | Жаттығулар | 2-4 сыныптар | Анықтама | ||
III. Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
1. | Родителям психологиялық қарым-қатынас орнату жаттығулары | Жаттығу | Мектеп ұжымында жағымды психологиялық қарым-қатынас орнату жаттығулары | Наурыз | ||
2. | “Жыныстық сипаттағы зорлық-зомбылықтың алдын алу ” | Қыздарға арналған психологиялық сабақ | 7-9 сыныптар | |||
IV. Консультация беру | ||||||
1. | Школьникам психологиялық кеңестер ұйымдастыру | Кеңес беру | 5-9 сыныптар | наурыз | Анықтама | |
Мамандық таңдауға байланысты жекелеген оқушыларға психологиялық кеңес | Кеңес беру | 9 сыныптар | наурыз | Анықтама | ||
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||
1. | Оқушылармен ағарту жұмысы | кеңес, жадынама | оқушылардың ата-аналар | наурыз | ||
Мұғалңмдермен ағарту жұмысы | кеңес, жадынама | оқушылардың ата-аналар | ||||
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||
1. | Құқық бұзышылық айлық | мәлімет | Оқушылар | наурыз |
Сәуір
№ р/с | Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескерту лер | Есеп тілік ныса ны |
І. Диагностикалау | ||||||
1. | Оқушының эмоционалды-псих жағдайын анықтау үшін бақылау картасын толтыру (ай сайын) | бақылау(ай сайын) | 3-9 сынып оқушылары | Сәуір | Анықтама | |
2 | Жасөспірімдердің арасында зорлық зомбылықтын алдын алу құпия сауалнама | Сауалнама | 5-9 сыныптар | Анықтама | ||
3. | Қыздар арасында жыныстық сипаттағы және зорлық-зомбылық бойынша жасырын сауалнама | Сауалнама | 7-9 сыныптар | Анықтама | ||
4. | Жасөспірімдердің арасында зорлық зомбылықтын алдын алу | құпия сауалнама | 5-9 сыныптар | Анықтама | ||
5 | Қыздар арасында жыныстық сипаттағы және зорлық-зомбылық бойынша | сауалнама | 7-9 сыныптар | Анықтама | ||
6 | Сауалнама «Шылым шегуге қарым-қатынас қөзқарасы» | 7-9 сыныптар | Сәуір | Анықтама | ||
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||
1. | Мінез – құлықты түзетуге бағытталған тренингтік жаттығулар Мінез – құлықты түзетуге бағытталған тренингтік жаттығулар | Тренинг | 5-9 сыныптар | Сәуір | ||
2 | Есте сақтау дамытуға арналған жаттығулар | Жаттығу | 6-9 сыныптар | |||
III. Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
1. | Родителям психологиялық қарым-қатынас орнату жаттығулары | Жаттығу | Мектеп ұжымында жағымды психологиялық қарым-қатынас орнату жаттығулары | Сіуәр | ||
IV. Консультация беру | ||||||
1. | Школьникам психологиялық кеңестер ұйымдастыру | Кеңес беру | 5-9 сыныптар | Сіуәр | ||
Мамандық таңдауға байланысты жекелеген оқушыларға психологиялық кеңес | Кеңес беру | 9 сыныптар | Сіуәр | |||
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||
1. | Оқушылармен ағарту жұмысы | кеңес, жадынама | оқушылардың ата-аналар | наурыз | ||
Мұғалңмдермен ағарту жұмысы | кеңес, жадынама | оқушылардың ата-аналар | ||||
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||
1. | Құқық бұзышылық айлық | мәлімет | Оқушылар | наурыз |
Мамыр
№ р/с | Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескерту лер | Есеп тілік ныса ны | ||||||
І. Диагностикалау | ||||||||||||
1. | Оқушының эмоционалды-псих жағдайын анықтау үшін бақылау картасын толтыру (ай сайын) | бақылау(ай сайын) | 3-9 сынып оқушылары | Мамыр | Анықтама | |||||||
2 | Жасөспірімдердің арасында зорлық зомбылықтын алдын алу құпия сауалнама | Сауалнама | 5-9 сыныптар | Анықтама | ||||||||
3. | Қыздар арасында жыныстық сипаттағы және зорлық-зомбылық бойынша жасырын сауалнама | Сауалнама | 7-9 сыныптар | Анықтама | ||||||||
4. | Жасөспірімдердің арасында зорлық зомбылықтын алдын алу | құпия сауалнама | 5-9 сыныптар | Анықтама | ||||||||
5 | Қыздар арасында жыныстық сипаттағы және зорлық-зомбылық бойынша | сауалнама | 7-9 сыныптар | Анықтама | ||||||||
6 | Ғаламторға және компьютерлік ойындардан тәуелділікті анықтауға арналған тест-сұрақшасы | тест | 5-9 сыныптар | Мамыр | Анықтама | |||||||
7 | Оқушылардың тәрбие деңгейлерін бағалау сауалнамасы | 5-9 сыныптар | Мамыр | |||||||||
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||||||||
1. | Тренинг элементтері «Мен өмірді жақсы көремін» | Наурыз | 5-9 сыныптар | Мамыр | Анықтама | |||||||
2 | Тренинг элементтері «Қиын жағдайлардан не үйренеміз?» | Жаттығу | 6-9 сыныптар | Анықтама | ||||||||
3. | Ақыл-ой дамытуға арналған жаттығулар | Жаттығулар | 2-4 сыныптар | Анықтама | ||||||||
III. Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||||||||
1. | Родителям психологиялық қарым-қатынас орнату жаттығулары | Жаттығу | Мектеп ұжымында жағымды психологиялық қарым-қатынас орнату жаттығулары | Мамыр | Анықтама | |||||||
2. | “Жыныстық сипаттағы зорлық-зомбылықтың алдын алу ” | Қыздарға арналған психологиялық сабақ | 7-9 сыныптар | Анықтама | ||||||||
IV. Консультация беру | ||||||||||||
1. | Школьникам психологиялық кеңестер ұйымдастыру | Кеңес беру | 5-9 сыныптар | Мамыр | Анықтама | |||||||
Мамандық таңдауға байланысты жекелеген оқушыларға психологиялық кеңес | Кеңес беру | 9 сыныптар | Мамыр | Анықтама | ||||||||
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | Анықтама | |||||||||||
1. | Оқушылармен ағарту жұмысы | кеңес, жадынама | оқушылардың ата-аналар | Мамыр | Анықтама | |||||||
2 | Мұғалңмдермен ағарту жұмысы | кеңес, жадынама | оқушылардың ата-аналар | |||||||||
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||||||||
1. | Құқық бұзышылық айлық | мәлімет | Оқушылар | наурыз |
Педагог-психолог: Темирбекова З.
Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналы
№ | Оқушының ТАӘ (болған жағдайда) | Дәріс күндері | Жұмыс динамикасы | Дәріс тақырыбы | ||||
«Жұмыс» динамикасы» бағанында мәлімет таңбалармен (+, -, =) көрсетіледі, түзеу жұмысы аяқталғаннан кейін немесе жыл қорытындысы бойынша оқушының дамуындағы ілгерілеу.
Журналға білім беру процесіне қатысушылардың барлығымен жасалған жұмыстардың барлық түрлері енгізіледі.
Педагог-психологтің консультацияларын есепке алу журналы
Күні | Консультация алушы | Жүгі ну себебі | Проблема | Консультация нәтижесі | Консультант |