Әдістемелік жоспар
Мичурин атындағы негізгі орта білім беру ұйымының 2020-2021 оқу жылындағы
әдістемелік жылдық талдауы
Тақырыбы: «Білім сапасын арттыруда заманауи технологияларды пайдаланып, бәсекеге қабілетті ұрпақ тәрбиелеу»
Мақсаты: Оқу-тәрбие үрдісін заманауи технологияларды енгізу арқылы мектеп ұжымын дамыту, әр мұғалімнің кәсіби шеберлігін жоғарлату.
Міндеттері:
Жаңартылған білім беру мазмұнына бағытталған іс- шараларды ұйымдастыру.
Инновациялық ізденіс жұмыстарына әдістемелік көмек беру.
Диагностика және мониторинг жүргізу арқылы мұғалімдердің кәсіптік деңгейін анықтау.
Шығармашылықпен жұмыс жасайтын мұғалімдердің қатарын көбейту, іс-тәжірибесін жинақтау, насихаттау, қала, облысдеңгейіне тарату.
Преподавателидің кәсіптік білімдерін арттыру.
Мультимедиалық, интерактивті жабдықтарды тиімді және сапалы қолдану, «BilimLand» оқыту порталымен және «Kundelik.kz» электронды журналмен жұмысты жандандыру.
Оқу бағдарламаларын іске асыру жөніндегі ұсыныстар мен ұстанымдарды басшылыққа алатын мұғалімдердің шығармашылық белсенділігі мен шеберлігін шыңдайтын бір пәнді және бір топтамадағы пәндерді оқытатын мұғалімдерді жинақтайтын 3 пән бірлестіктері құрылды. Барлық мұғалімдер өздерінің мамандықтары бойынша сабақ береді. Оқушының сапалы білім алуы– мұғалімнің кәсіптік шеберлігіне байланысты.
Преподавателидің біліктілік деңгейі
Оқу жылы | Барлығы | Білімі | Санаты | |||||||
Жоғары | Арнайы орта | Жоғары | Бірінші | Екінші | Зерттеуші -педагог | Сарапшы | Модера-тор | Санатсыз | ||
2020-2021 | 26 | 21 | 5 | 1 | 4 | 3 | 6 | 5 | 3 | 5 |
Пән мұғалімдері жыл сайын екі уақыт жоспар бойынша кезекті аттестациядан өз өтініштері бойынша санат дәрежесін растауға, бекітуге, көтеруге ұсынылды.Биылғы оқу жылында 8 мұғалім өтініш беріп, І кезеңінен 3 мұғалім біліктілік тестінен өтіп, ІІ кезеңі портфолиасын жинақтап өткізіп, өз өтініштері бойынша санат дәрежесін растады. Бір мұғалім І кезеңінен біліктілік тесттен өтті, ІІ кезеңі портфолиосын жинақтау үстінде.
Преподавателидің біліктілігін көтеру деңгейі
Оқу жылы | Өтініш берген мұғалім | Зерттеуші-педагог | Сарапшы-педагог | Модератор-педагог |
2020-2021 | 8 | - | 2 | 1 |
№ | Мұғалімнің аты-жөні | Пәні | Өтініш берген санаты |
1 | Ахметова Сауле Сериковна | география пәні | педагог- сарапшы |
2 | Батырбекова Гульнур Телеугажиевна | музыка | педагог-сарапшы |
3 | Касабулатова Коркем Ержановна | бастауыш сынып мұғалімі | педагог- модератор |
4 | Султаналиев Багдат Жумабекович | дене шынықтыру | педагог- модератор |
5 | Джазыбаева Айгерим Сагимовна | мектепалды даярлық тобы | педагог- модератор |
6 | Джанзакова Асем Жакипбаевна | география | педагог-модератор |
7 | Жумадильдаева Аида Мейрамбековна | информатика | педагог-модератор |
8 | Азим Бакытгуль | қазақ тілі мен әдебиеті | педагог-сарапшы |
Педагогикалық ұжымның кәсіптік шеберлігін жетілдіру үдерісі үнемі даму үстінде. Мектепте мұғалімдердің біліктілікті жетілдіру курстарынан өтудің даму жоспары жасалған, оның негізінде жыл сайын арнайы кесте жасалған. Жаңадан келгенмұғалімдердің даярлық курстарынан өткен уақыттары анықталып даму жоспарына енгізіледі.
Әдістемелік кеңес отырыстары
Биылғы оқу жылында мұғалімдердің кәсіби шеберліктерін шыңдауда ашық сабақтар, әдістемелік пән апталықтары және семинарлар, қазіргі таңдағы жағдайды ескере отырып, кесте бойынша ZOOM, WahtsApp платформаларда өткізілді. Сонымен қатар кезектен тыс бірлестік отырыстары да жүргізіліп отырды. Онда мұғалімдердің әдістемелік тақырыптары бойынша атқарған жұмыстарының есебі, жұмыс жүйелері, шығармашылық есептері, әр түрлі платформаларда жұмыс жасауды да оларды тиімді қолдану әдістемесі жайлы айтылып, көмек көрсетілді. Қашықтықтан оқыту болып жатқандықтан өзгерістерге байланысты өткізіліп отырды. Кейбір кездерде интернет желісінің төмендігінен кедергілер болып тұрды. Әдістемелік кеңестің 5 отырысы жоспарланды және өткізілді. 1- жарты жылдықтағы бақылау жұмыстарына талдау, пән бірлестіктері бойынша оқушыларының білім, білік, дағдысын қалыптастырудағы мұғалімнің нәтижелі жұмысы тыңдалды.Преподавателидің шығармашылықпен жұмыс жасайтын әдістемелік тақырыптары, сабақта қолданатын технологиялары бар.
Әдістемелік бірлестік жетекшілері:
№ | Бірлестік жетекшісінің аты- жөні,білімі,санаты | ӘБ атауы | ӘБ мүшелерінің саны |
1 | Есенкелді Лайла сарапшы-педагог, бастауыш сынып мұғалімі | Бастауыш сыныптар бірлестігі | 8 |
2 | Құрманбек Роза Қожабекқызы биолигия пәнінің мұғалімі | Жаратылыстану бірлестігі. | |
3 | Савченко Зульфия Рифхатовна зерттеуші –педагог ағылшын тілі мұғалімі | Гуманитарлы бағыттағы бірлестігі | 8 |
Мектептегі пән апталықтарын әдістемелік бірлестіктер жыл сайын мұғалімдердің кәсіптік құзіретін арттыру мақсатымен ғылыми-әдістемелік жоспар шеңберінде, сондай-ақ оқушылардың танымдық және шығармашылық белсенділігін дамыту үшін өткізеді.
Пән апталығының міндеттері:
-мұғалімдердің кәсіптік шеберліктерін ашық сабақтар мен сыныптан тыс шараларды дайындау, ұйымдастыру және өткізу арқылы жетілдіру;
-оқушыларды дербес шығармашылық қызметке тарту, олардың зерделенетін пәндерге деген қызығушылықтарын арттыру;
-белгілі бір оқу пәнін немесе білім беру саласын тереңдете зерделеуге ұмтылатын, шығармашылық қабілеттерге ие оқушыларды айқындау. Преподавателиді шығармашылыққа, іскерлікке баулитын кәсіби байқаулардың қала,облыс, республика деңгейінде ұйымдастырылуы, байқауға қатысу мұғалімдер арасында төмен көрсеткіш көрсетуде. Айта кететін жағдай, мұғалімдер қашықтықта әртүрлі вебинарларға қатысып, өз іс-тәжірибелерін бөлісуде.
Оқушылар ғылыми жұмыс Бұл қоғам мектеп оқушыларына белгілі бір ғылыми салада білімін жетілдіруге мүмкіндік береді. Оқушыларды ғылыми ізденушілікке деген қызығушылығын қалыптастыру, шығармашылық қаблетін ашу, дамыту, ғылыми зерттеуәдістерін үйрету, шығармашылық тұлға қалыптастыру бағытында жұмыстар жүргізіп келеді.
Оқушылар ғылыми жұмыстың негізгі мақсаты – оқушылардың қызығушылық ынтасын зияткерлі дамыту, өз бетімен жұмыстарын жүргізу арқылы білімдерін жетілдіру, ақпараттық бағдарлау біліктілігін қалыптастыру және сыни тұрғыдан ойлау қабілетін арттыру арқылы оқушыны болашақта әр түрлі жағдайларда, әр түрлі қоғамдық ортада өзін-өзі көрсете білуге бейімдеу. Ғылыми жобаның тақырыбын дұрыс таңдай отырып, жоспарлай білсе, оны дұрыс орындай алса - ол болашаққа дұрыс
бейімделген тұлға болып қалыптасады, дұрыс шешім қабылдай отырып, адамдармен тіл табыса отырып, дұрыс бағыт – бағдар бере алады. Өкінішке орай, бізде ғылыми жұмыс жанданбай тұр.
«Жетісу дарыны » Өңірлік ғылыми практикалық орталығының ұйымдастыруымен 1-7 сынып оқушыларының «Зерде» зерттеу жұмыстары мен шығармашылық жобалардың аудан, облыс бойынша жұмыс жасалмауда.
Ақарылған әдістемелік жұмыстың әлді жақтары:
Мектептегі әдістемелік жұмысты басқару, жоспарға сай жұмысты ұйымдастыру кезінде төмендегі функциялар орындалды:
ҚР Білім заңының тұжырымдамасы негізінде құрылған білім стандартындағы міндетті білім деңгейін меңгерту үшін оқу жоспары, әдістемелік жұмыс жоспары жасалды. Әдістемелік бірлестіктер, жас мамандар мектебі құрылып, жұмыс жоспары жасалып, бекітілді және жоспарға сәйкес жұмыс атқарды.Аудандық білім бөлімінің жоспарлаған кестесіне сай өткізілген аудандық семинар, коучингтер өткізілді; мұғалімдердің пәндік және психологиялық-педагогикалық дайындық деңгейін көтеру мақсатында отырыстары мен тақырыптық вебинар өткізілді;
-жаңа нормативтік құжаттар, нұсқау – әдістемелік материалдармен танысу, жаңа оқу бағдармаларын, жоспарларын, мемлекеттік білім стандарттарын оқып, үйрену ұйымдастырылды;
-оқыту және тәрбиелеудің жаңа белсенді әдістерін қолдануды әртүрлі семинарларға қатысып өткізілді;
«Жас мамандар мектебі» жұмыс жасады;
-ғылыми-әдістемелік көмекті дербес және жеке ерекшеліктерді ескере отырып ұйымдастыру – жас мұғалімдерге, жаңадан келген мұғалімдерге, пән мұғалімдеріне, педагогикалық жұмыста белгілі бір қиындыққа кезіккен мұғалімдерге кеңес берілді;
-аттестаттау комиссиясының жанды жұмысының нәтижесінде кезекті және мерзімінен бұрын аттестациядан өз өтініштері бойынша санат дәрежесін растауға, бекітуге, көтеруге ұсынылды және шығармашылық есептерін беріп атқарған жұмыстарын қорғады;
Преподавателиді шығармашылыққа, іскерлікке баулитын кәсіби байқаулардың қала,облыс, республика деңгейінде ұйымдастырылуы, байқауға қатысушының өз дәрежесінде жұмыстарының болуына, жүлделі оралуына басшылық жасау мәртебелі жұмыс. Білім берумен қатар аудандық сайыстарға қатысқан мұғалімдер жүлделі орындармен оралып жүр.
Атқарылған әдістемелік жұмыстардың әлсіз жақтары:
Әр мұғалімнің өзінің өзекті жұмыс жасайтын тақырыптары бар. Тәжірибені жинақтауға, тақырыпқа сай жұмыстың нәтижесіне авторлық жұмысқа көңіл бөлмеу.
Сайыстар мен ғылыми-практикалық конференцияларға қатысуға тек аттестациядан өтуші мұғалімдердің міндеті деп есептеу.
Алынған мектепішілік, аудандық бақылау кесінділерінің қорытындысына сай пән мұғалімдерінің талдау,түзету жұмыстарында бірізділіктің болмауы.
Аудандық «ЗЕРДЕ» зерттеу, шығармашыл жобалар сайысы бойынша 1 өтінім жіберіліп, жүлделі орын болмауы. Себептерін атап өтсек: жасалған жұмыстарына жоба жетекшілерінің оқушыны сапалы дайындамағандығы байқалады.
8-9 сынып оқушыларының жалпы білім пәндері бойынша республикалық ғылыми жобалар конкурсына, жоба жетекшілерінің оқушыны сапалы дайындамауы, толықтыру жұмыстарына көңіл бөлмегендігінен қатысушы санының болмауы кері әсерін тигізуде. Ортаңғы және жоғарғы буынның пән мұғалімдері ғылыми жұмыс жазуға аса көп көңіл бөлмейтіндігі байқалады.
2021-2022 оқу жылында шешу жолдары:
Білім сапасын арттыра отырып қоғам жағдайына бейім жас ұрпақты тәрбиелеу.
Аудандық ,облыстық тәжірибелер қорына жұмыстары енгізілген мұғалімдерден құрылған шығармашылық топтардың тәжірибе алмасуы;
Оқу үдерісінде АКТ-ны, bilimland сайтын тиімді қолдану;
Кез келген сайыстарға (ғылыми-практикалық конференцияларға, семинарларға, педоқуларға, курстарға) қатысуды жалғастыру;
Білім беру мазмұнының жаңаруына бағытталған іс-шараларды ұйымдастыру (1-2, 5-7сыныптарда жұмыс жасайтын мұғалімдерді қатыстыру) ;
Орта буындағы оқушылардың білім сапасының төмендеу себептерін анықтау,сыныптық,мектепішілік бақылау жұмыстарын жүргізу;
Желілік қоғамдастық жұмыстарын жандандыру;
Әдістемелік бірлестіктерде мектепішілік, бақылау кесінділерінің қорытындысына арнайы үлгіде аналитикалық талдауда жасау, тоқсандық үлгеріммен салыстыру, сыныптарды саралау, үлгерімі төмен сыныптарды мектепішілік бақылауға қою.
Жоба жетекшілері оқу жылының басынан оқушыны, тақырыпты нақты таңдай отырып, дайындық жұмыстарын жүйелі, сапалы, нәтижеге бағыттап жүргізуі тиіс.
Директордың әдістемелік орынбасары: Керейбаева. А
№ | Мұғалімі аты - жөні | Семинар | Тәжірибе тарату | Конкурс | Конференция | Курс | Мараптаттары | Оқушылардың жетістіктері | |||||||||||||||
Р | О | А | Р | О | А | Х | Р | О | А | Р | О | Х | Өрлеу | ЦПМ | НИШ | Р | О | А | Р | О | А | ||
1 | Абильгазинов А.З. | - | - | 1 | - | - | - | - | 1 | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | - | 1 | - | ||
2 | Азим Б. | - | - | 3 | 1 | - | - | - | - | 1 | 1 | 1 | 1 | - | - | - | - | - | 1 | - | - | 1 | |
3 | Ахметова С.С. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | - |
4 | Наурызбаева Р.Т. | - | - | 1 | 2 | 1 | -- | - | - | - | - | 1 | - | 1 | - | 1 | - | - | - | 1 | - | - | 5 |
5 | Кизатаева Б.М. | - | 1 | 11 | - | 1 | - | 2 | 2 | 2 | - | 1 | - | 2 | 3 | 3 | 6 | - | 1 | 5 | - | 1 | |
6 | Джумабаева С.А. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 2 | ||
7 | Савченко З.Р. | - | - | - | - | - | - | 6 | 3 | - | - | - | 1 | 2 | - | - | - | - | 2 | 1 | |||
8 | Бекбаева А.Д. | - | - | 1 | - | - | - | 2 | - | - | 2 | - | - | 1 | - | - | - | - | - | - | - | ||
9 | Қалимолданова А.Н. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | - |
Абильгазинов А. – «Жыл мұғалімі» - І орын
Азим Б. – «Сынып жетекші» - ІІ орын
Кизатаева.Б- «Ілияс оқулары» - Бас жүлде облыстық
Наурызбаева.Р- 1 орын аудан
Республикалық олимпиада (математика) – 3 орын
Облыстық байқау (экология)- 2 орын
Облыстық байқау (экология)- 2 орын
«Ақбота» - ІІ орын -1
ІІІ орын - 1
«Русский медвеженок» - І орын – 3
ІІ орын - 1
«Ілияс оқулары» - облыс «Бас жүлде»
«Ескелді оқулары» - аудан І орын
"Ескелдіауданыәкімдігінің Мичурин атындағынегізгі орта мектепмектепкедейінгішағынорталығымен " коммуналдықмемлекеттікмекемесініңжаратылыстану – математикалық пәндер бірлестігінің 2020-2021 жылғы жетістіктері
№ | Тегі әкесінің аты жөні | Жетістіктері | Оқушы жетістігі |
1 | Абильгазинов Аскерхан Зейнелгабитович | Аудандық «Лучший жыл мұғалімі - 2021» байқауында жүлделі I орын. | Жаратылыстану – математикалық бағыттағы пәндер бойынша Республикалық жасөспірімдер арасындағы олимпиадасының облыстық кезеңінен III дәрежелі дипломмен марапатталды. |
2 | Ахметова Сауле Сериковна | «Ескі заттардың жаңа өмірі» атты байқауға 7 А сынып оқушысы Облыс бойынша ІІ орын. | |
3 | Қалимолданова Айгерім Нұрбекқызы | «Ескі заттардың жаңа өмірі» атты байқауға 7 А сынып оқушысы Облыс бойынша ІІ орын. |
Ғылыми жобалар бойынша жетістіктер
Ғылыми жоба атауы | 2020-2021 оқу жылы | |
Аудан | «Дарын» | - |
«Зерде» | - | |
«МАН» | - |
Күшті жағы Әлсіз жағы
Преподаватели мен дарынды оқушылар арасында шығармашылық ортаның Әр мұғалімнің өзінің өзекті жұмыс жасайтын тақырыптары бар.
қалыптасып, жандануы Тәжірибені жинақтауға, тақырыпқа сай жұмыстың нәтижесіне авторлық
жұмысқа көңіл бөлмеу.
Білім берумен қатар аудандық сайыстарға қатысқан мұғалімдер жүлделі
орындармен оралуы.
Мүмкіндік Қауіп
-Аудандық ,облыстық тәжірибелер қорына жұмыстары
енгізілген мұғалімдерден құрылған шығармашылық топтардың тәжірибе
алмасуы Жекелеген пән мұғалімдерінің өз білімін көтеру жұмыстарын,
қабілеті төмен оқушылармен жұмыстарының жүйесіздігі
-Желілік қоғамдастық жұмыстарын жандандыру
Бекітемін
Мектеп директоры
Жакаева Г.Ж.
«Мичурин атындағы негізгі орта мектебінің мектепке
дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекетттік мекемесінің
2021-2022оқу жылына арналған әдістемелік жұмысының жоспары
Әдістемелік тақырып «Мектеп мұғалімдерінің үздіксіз кәсіби дамуына жетекшілік ету арқылы оқыту мен оқу үдерісін дамыту»
Мақсаты: Жаңаша көзқарас арқылы жүзеге асыру барысында әдістемелік көмек беру.
Міндеттері:
1.Шығармашылықпен жұмыс жасайтын мұғалімдердің қатарын көбейту, іс-тәжірибесін жинақтау, насихаттау,облыс деңгейіне тарату.
2.Преподавателидің кәсіптік білімдерін арттыру.
3.Жас мұғалімдердің кәсіптік шеберлігін көтеру жұмыстарын ұйымдастыру.
4. Жеке тұлғаны зертханалық, ғылыми зерттеу жұмыстарына баулу
5.Преподавателидің оқытудың цифрлық түрін қолдану үлесін арттыру
Әдістемелік жұмыс.
Р/с | Іс – шаралар | Жауапты адамдар | Қайда қаралады |
1. | ҚР Білім және ғылым министрлігінің «Жалпы білім беретін мектептерде ғылым негіздерін оқытуды ұйымдастыру туралы» нұсқау хатына сәйкес 2020-2021 оқу жылына арналған күнтізбелік жоспарларды жасау, пән бірлестіктерінде талқылау, бекіту. | Мектеп директоры Бірлестік жетекшілері | Әдістемелік отырыс ӘБ жетекшілері |
2 | Әдістемелік жұмыстың жоспарын бекіту. | Г.Жакаева ОІЖО орынбасары Сейтова.Р | Әдіст кеңес отырысы |
3 | Преподавателидің күнтізбелік тақырыптық жоспарларын бекіту | ОІЖО орынбасарлары | Әдістемелік бірл отырысы |
5 | Ізденіс жас мамандарды жұмыс жоспармен таныстыру. Оқу бағдарламалары мен ҚМЖ жасап үйренуге, күнтізбелік жоспар жасауға үйрету | Тәлімгерлер | Жас маман мектебінің отырысы |
6 | Дарынды оқушымен жұмыс | Пән мұғалімдері | Тест |
8 | Пән бірлестіктері бойынша қабілеті жоғары, қабілеті төмен оқушылармен жұмыс жоспарларын талдап, бекітуге ұсыну. | Бірлестік жетекшілері | Әдіст кеңес отырысы |
9 | Жас мамандарға бекітілген тәлімгерлермен жұмыс жоспарын бекіту. | Г.Жакаева ОІЖО орынбасары Сейтова.Р | Әдіст кеңес отырысы |
10 | Преподавателиді аттестаттаудан өткізу мәселесі, аттестациялау ережелерімен таныстыру | ОІЖО орынбасары | Әдіст кеңес отырысы |
1112 | Жас мамандарға жұмыс барысында психологиялық көмек беру Тренинг элементтері | Психолог Темирбекова.Р | Жас маман мектебінің отырысы |
13 | Педагогикалық қызметкерлердің сапалық құрамы базасын даярлау | Әдіскер | Таблица |
14 | Семинар- конференцияларға қатысу. | Пән мұғалімдері | Анықтама |
15 | Преподавателиді аттестаттаудан өткізу мәселесі, аттестациялау ережелерімен таныстыру | Әдіскер | Аттестация отырысы |
16 | Озық тәжірибе тарату және шығармашылық тұрғыда жұмыс жасайтын мұғалімдермен жұмыс. | ӘБ жетекшілері | Анықтама |
17 | Деңгейлік курстан өткен мұғалімдерің жұмысын ұйымдастыру | Б.Кизатаева | Анықтама |
18 | Республикалық, облыстық, аудандық ғылыми жобаларға қатысу | Пән мұғалімдері | Хаттама Әдістемелік отырыс |
19 | Республикалық пәндер олимпиадасының мектепішілік кезеңіне дайындық және оны өткізу | Әдіскер Бірлестік жетекшілері | Әдістемелік кеңесте ӘБ отырыс |
20 | Дене шынықтыру, музыка, көркем еңбек апталық өтуін қадағалау | Р.Сейтова | ДЖО |
20 | «Дарын онлайн» платфоромасы арқылы сабақ беру, оқушылардың тапсырма,тест тапсырмаларын уақытында орындауын қадағалау | Сынып жетекшілер | ӘБ жетекшілері отырысы |
21 | Бастауыш сынытар, мектепалды даярлық тобының апталағы (бастауыш пәндер бірлестігі). | Бірлестік жетекшісі Л. Есенкелді | ДЖО Анықтама |
22 | Преподаватели мен оқушылардың интернет олимпиадасына қатысуы | Әдіскер | Есеп |
23 | «Ақбота» интеллектуалдық марафонына қатысу | Пән мұғалімдері | Анықтама |
24 | ««Русский медвеженок»» | Пән мұғалімдері | Анықтама |
25 | Пәндердің сапалы оқытуын бақылау | Әдіскер Пән мұғалімдері | Анықтама |
26 | Жаңа тақырыпты түсіндіруге білім, білік дағдыларын функционалды сауаттылықты қалыптастыру | Әдіскер | Анықтама |
27 | Жас маман мұғалімдердің педагогикалық қабілетті анықтау | Темирбекова.З | Анықтама |
28 | Пән апталығы Тарих, құқық, география пәндері | ӘБ жетекшілері Пән мұғалімі | Директор жанындағы отырысында |
29 | PISA, PIRLS дайындық жұмыстарының жүргізілуі | Пән мұғалімдері. | Дир. ОТЖ жан. Отырыс |
30 | Пән апталығы (физика –математика, АКТ пәндерінің апталығы) | ӘБ жетекшілері Пән мұғалімдері | Хаттама. Әдістемелік бірлестік жетекшілері |
31 | Облыстық пән олимпиадасының қорытындысы | Әдіскер Бірлестік жетекшілері | Пед кеңес |
32 | Тәлімгерлердің жас мамандармен жұмысы | Пән мұғалімі Бірлестік жетекшісі | ӘБ жетекші отырысында |
33 | Сарамандық, зертханалық жұмыстың бағдарлама талабына сәйкес анықтау | Сейтова.Р Керейбаева.А | Анықтама |
34 | Оқушыларды олимпиадаға дайындау барысын бақылау, оқушының даму мониторингі | Сейтова.Р Ахметова.С Керейбаева.А | Пед кеңес |
35 | Әдістемелік апталық (қазақ тілі мен әдебиет, пәндерінің бірлестігі) | ОІЖО орынбасары Пән мұғалімі | Дир.жанындағы отырыс |
36 | Өзін-өзі тану, биология, химия пәндерінің апталығы | Ахметова.С | Дир.жанындағы отырыс |
37 | Бастауыш сынып оқушыларының жазу сауаттылығын анықтау, каллиграфиясын тексеру. | Бірлестік жетекшілері | ӘБ отырыстарында |
38 | LS зерттеуі бойынша | Кизатаева.Б | Есеп |
39 | Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің сабақтарына қатысу (зерттеуші, сарапшы, модератор) | Мектеп әкімшілігі | Әдістемелік кеңес Аттестатция отырысы |
40 | «Қалыптастырушы бағалауды жүргізу үдерісі» дөңгелек үстел | Бірлестік жетек/і. | ӘБ отырысы |
41 | 1-9 сыныптарда музыка, бейнелеу өнері, сызу және технология пәндерінің берілуі | Пән мұғалімдері ӘБ жетекшілері | Анықтама |
42 | Оқыту барысында мұғалімдердің жұмыс жүйесін бақылау (Мектепалды даярлық тобының оқушылары мен мұғалімдері) | Керейбаева.Р | ДЖО |
43 | Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілдерінің пән апталығы | ӘБ жетекшілері Әдіскер Керейбаева.А | ДЖО |
44 | Жас мамандар апталығы «Білікті жас ұстаз» сайысы 1.Жас мұғалімнің оқыған әдістемелік, педагогикалық әдебиеттерін талдау. 2.Жас мамандардың сапалы білім беруінің мониторингін жасау | Әдіскер Бірлестік жетекшілері. Жас маман жетекшілері | Анықтама Әдістемелік отырыс |
45 | «Мұғалімнің кәсіби қызметін бағалау» Тест | Темирбекова.З | анықтама |
46 | «Шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдердің педагогикалық ізденістерінің бір қыры» | Шығармашылық топ | Әдістемелік кеңес |
47 | Бастауыш пен орта буын арасындағы сабақтастық | Пән мұғалімдері | ӘБ жетекшілері |
48 | «Абай оқулары» сайыс | Пән мұғалімдері | ӘБ кеңес |
49 | Тәрбиешілердің сабаққа дайындалу сапасын тексеру (Мектепке дейінгі шағын орталығы) | ДОІЖО Сейтова.Р Әдіскер Керейбаева.А | ДЖО |
50 | Бірлестіктің жылдық жұмысының талдамасы | ӘБ жетекшілері Әдіскер Керейбаева.А | ӘБ отырысы |
51 | Преподавателидің жылдық рейтингісі. | Ә Б жетекшілері Әдіскер Керейбаева.А | ӘБ отырысы |